Media społecznościowe

Chrześcijańscy przedsiębiorcy wspierają się na Facebooku!

Pomysł na stworzenie Facebook’owej grupy „Ewangeliczni przedsiębiorcy i pracownicy” dojrzewał w sercu Anny Tomczyk przez wiele lat. Chodziło o to, by umożliwić kontakty pomiędzy chrześcijanami, które mogą zaowocować udaną współpracą i wzajemnym wsparciem – nie tylko w służbie, ale także w biznesie.

 

Będąc w małych wspólnotach sami dobrze wiemy, jak często wspieramy siebie wzajemnie i stajemy się dla siebie błogosławieństwem gdy najpierw szukamy tego, co nam jest potrzebne we własnym gronie. Dlaczego nie mielibyśmy tego robić na szerszą skalę wśród ludzi wierzących? – pyta Anna Tomczyk.

 

Założycielka grupy wierzy, że Biblia nas zachęca do pomagania sobie w taki sposób, powołując się na przykłady z Dziejów Apostolskich. Szczególnie teraz, w czasie pandemii, kiedy prowadzenie działalności wymaga jeszcze większego wysiłku. Dużym zaskoczeniem dla założycielki jest to, jak wiele osób w krótkim czasie przystąpiło do grupy. Strona na Facebook’u powstała 30 marca.

 

„Pamiętam jak zastanawiałam się, czy ta grupa zgromadzi aż dwustu członków, a tym czasem po miesiącu do grupy zapisało się trzy tysiące osób”. 

 

Anna Tomczyk już dziś wymienia owoce powstania tej grupy.

 

„Niektórych mogła zaskoczyć intensywność odpowiedzi na składane przez nich oferty. Dla przykładu Pan, który zgłosił ofertę sprzedaży miodów, otrzymał sto zapytań o swoje produkty”.

 

Do grupy może przystąpić każdy, wystarczy na Facebooku w wyszukiwarkę wpisać Ewangeliczni przedsiębiorcy i pracownicy. Następnie wysłać do administratora prośbę o przyjęcie.

Posłuchajcie dłuższej wypowiedzi Anny Tomczyk.

Please follow and like us:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial